laupäev, jaanuar 05, 2019

Talvised mõtted

Lumi on maas. Sel talvel olen ainult kaks korda suusatamas käinud. Võibolla täna lähen kolmandat korda. Täna oli külm ärgata. Eile olid kodus jälle remondiinimesed ja oleksid nagu minu toa ventilaatori külmemaks keeranud. Saunas küsiti, miks meil ventilaatorid on. Seletasin, et meile pandi puuakende asemele plastaknad, need ei lase õhku läbi ja õhku saab nüüd ventilaatoritest. Küsija ütles, et tal on ka plastaknad, aga ventilaatoreid ei ole, tal on selle asemel akende sees augud. Mina rääkisin, et kui meile olid juba plastaknad pandud, aga ventilaatorid polnud veel tööle hakanud, läks õhuniiskus väga suureks, pärast ventilaatorite tööle hakkamist läks väikseks. Mulle meeldiks töötada elukutselise blogijana, kui selle eest palka makstaks. Praegu teenin raha tõlkimisega, aga teiste teksti töötlemine pakub hingele vähem kui originaalteksti loomine. Eile mult küsiti, kas uuel aastal on minu jaoks tähtsam male või tõlkimine. Vastasin, et tõlkimine on tähtsam. Ja hiljem lisasin, et enda jaoks on originaalteksti kirjutamine veel tähtsam. Aga eilsele sissekandele andsin feisbukis lingi, ühtegi laiki ei saanud ja klikke ei paista ka eriti palju olevat, kuigi neid on raskem loendada. Aga kui nad ei klikkinud, siis nad võibolla ei tea, et neile ei meeldi. Ma ei tea, kas feisbukis laikimist peaks ka nimetama abielurikkumiseks, kui oma abikaasat ei laigita ja kedagi teist laigitakse. Aga kui laikida seda, mis vähem meeldib, on see valetamine. Blogis õnneks ei ole laikimisvõimalust. Mõnes blogis olen sellist võimalust näinud, aga ma pole seda kasutanud. Ma pole enam ammu ühelegi blogile kommentaare kirjutanud. Või ma olen andnud listis linke blogidele ja lingi alla kommentaare kirjutanud, aga listist ei pruugi blogi omanik seda teada saada. Üks mees ütles eile, et tema raamatute kohta pole ilmunud ühtegi arvustust. Lõin ta nime otsingumootorisse ja selle abil ma tema raamatute kohta arvustusi leidsin. Lugesin kaks tükki läbi.

0 vastukaja: