esmaspäev, september 28, 2015

Toimetaja ja kaastöölised

Leidsin raamatust Tõnissoni kohta peatüki Grenzsteini kohta. Olin seda raamatut varem lugenud, nüüd lugesin peatükki Grenzsteini kohta uuesti. Kui esimest korda lugesin, ei jõudnud see mulle veel väga hästi kohale, sest ma polnud veel Grenzsteini raamatut koostama hakanud. Nüüd lugedes tegin märkmeid. Peatükis oli nimetatud hästi palju inimesi, kes olid teinud "Olevikule" kaastööd. Mõtlesin, et ei tea, kuidas need inimesed kindlaks on tehtud, kui ajalehes autorite nimesid ei avaldatud. Ilmselt arhiivimaterjalide põhjal. Ma polnud enam kindel, kas ma "Olevikust" kirjutades ei olnud pidanud kellegi teise kirjutisi Grenzsteini omadeks. Aga ilmselt oli Grenzsteinil kõigist teistest selgelt eristuv stiil. Mõtlesin, et doktoritöö kirjutan teemal ""Oleviku" mõttesüsteem". Esimene peatükk oleks ""Olevik" enne venestamist", teine "Kes kirjutasid". Kolmanda teemat peab veel mõtlema, et see varemkirjutatut ei kordaks.

*
Mängisime kolmekesi malet. Minu vastased olid Kristin ja Trohhalev. Minul ja Kristinil hakkasid nupud otsa lõppema, aga Trohhalevi laud oli veel salatit täis. Lõpus tuli võistelda selles, kes kauem sööb. Mõtlesin, et selleks, et mul Trohhalevist varem toit otsa ei lõppeks, pean vist hakkama sööma igal käigul järjest väiksemaid tükikesi. Olime poistega duširuumis. Räägiti, milliseid tüdrukuid B-klassis on. Üks neist on arvepidaja. Mõtlesin, et kui tüdrukuid parajasti näha ei ole, siis poisid räägivad neist ikkagi.

0 vastukaja: