kolmapäev, september 30, 2015

Kahing ja hajameelsus

Artur rääkis, et inimesed peavad Kristerit ja Jürgen I-d orjapidajateks ja vabaduse saabumise vastasteks, aga Krister ja vabaduse saabumise vastane. Olin koos Kristeriga ühes toas, kui sinna tungis võõras mees, kes ütles, et ta ei ole vormis. Mina ütlesin talle, et raha ei saa. Ta sai raha asemel ajalehe. Mees väljus toast tuldud teed, seejärel väljusime samast uksest ka mina ja Krister. Krister võttis selle mehe autost ajalehe tagasi.

*
Mängisin Tulvaga malet. Tulva pani viguri etturitulle. Mulle meenus varasem mäng, kus olin selles variandis viguri etturi vastu võtnud ja kaotanud. Aga mõtlesin, et võibolla seekord läheb teisiti, seetõttu lõin uuesti. Tulval oli nüüd üks ettur a-liinil ja kaks c-liinil ning ta lootis lippu minna, mida mina püüdsin vankritega takistada. Mõtlesin, et võibolla peaks käima h6, et 8. realt ei oleks matiähvardust. Mängisin malet ühe poliitilise vastasega. Näitasin, et kui vastane teeb kuningatiival vale käigu, siis saab ta muidu paremast seisust hoolimata ühekäigulise mati. Vastane hakkas hajameelsusest ikkagi seda käiku tegema, aga pani nupu kahe ruudu piirile. Nõudsin, et ta nuppu kohendaks, et oleks selge, mis käigu ta tegi.

0 vastukaja: