neljapäev, oktoober 01, 2015

Fotod esiküljel

Laar näitas rahatähtede kavandeid, mille hulgast tuli valida, milliseid trükkida. Need kavandid olid malelehe numbrid. Igaühel oli esiküljel mingi pilt. Mulle meeldis kõige rohkem see pilt, millel olid lilled. Üks naine ütles, et naistele meeldib kõige rohkem see pilt, millel on lilled, meestele pilt, millel on Kati P. Ma polnud ise ära tundnud, et see on Kati. Ta oli moodustanud ansambli ja pildil esines sellega. Panin oma kotti vanapaberit, et see prügikasti viia. Kontrollisin, ega vajalikke pabereid hulka ei sattunud. Kõndisin koos Sandriga kooli õuele. Sander hakkas mulle seljasolevale särgile nööpi ette õmblema, aga tal ei tulnud see välja. Sander lubas mind viia mehe juurde, kelle ametinimetus on kääp, et see on hea rätsep. See mees hakkas mulle ise nööpi ette õmblema, aga varsti tundus, et tal ka ei tule see välja. Õmblemine kestis kaua ja mulle ei meeldinud, et nõel tungis minu ninna. Läksin kooli fuajeesse, et vaadata stendilt, kus ruumis järgmine tund tuleb. See tund pidi olema inglise keel. Küsisin, kas meil on uus tunniplaan või sama, mis eelmine õppeaasta. Vastati, et ühe kalendriaasta sees on üks ja sama tunniplaan. Küsisin, miks stendil nii vähe tunde kirjas on. Aga vist olid esialgu pandud välja ainult tänased tunnid. Rohkem polnud jõutud, sest oli õppeaasta esimene päev. Mul ei olnud aega kohe tundi minna. Kui ma oleks juba õppeaasta esimesse tundi hiljaks jäänud, oleks õpetajal võinud jääda minust kogu aastaks halb mulje. Stendil oli ka kuulutus Kati P. ansambli kontserdi kohta. Üks tüdruk võttis käärid ja lõikas endal juuksed laubalt tükk maad lühemaks. Teised tüdrukud ütlesid, et väga väljendusrikas. Tal oli laubal mingi pruun plekk ka, mis võis tähendada mingit haigust.

*
Särgava tõstis malenuppe, millega ta pidi kindlaks kellaajaks lõpule jõudma. Raido küsis mult, mitmes järk mu vanematel on. Vastasin, et neljas. Lisasin, et tegelikult nad ei mängigi malet. Isa lapsena mängis ja sai koolidevahelisel võistlusel auhinna. Täna ta tõstis ka nuppe. Tahtsin minna wc-sse. Kristjan K. lubas mulle näidata reklaamvideot selle kohta, kus asub üks uus wc. Kui video oli vaadatud, lülitasin televiisori nupust kinni. Aga sellega lülitus välja ka videomakk, mida tuli sulgeda teisiti. Kristjan kontrollis, kas pärast seda makk veel töötab. Töötas küll, aga erinevalt senisest kirjutas nüüd ühte võrguaadressi lõputu arv kordi ja pärast video lõppu jõudmist hakkas sellega otsast peale. Rahvas pidi minema edasi kaubamajja ühele üritusele. Kõndisin mööda tänavat pargi kõrval. Üks tüdruk kõndis keset autoteed. Tundus, et ta peab autoteed kõnniteeks. Aga kui esimene auto lähenes, keeras tüdruk kõnniteele. Läksin ajaloo õppehoone juurde. Selle välisseinal oli nüüd avatud raamatulaenutus, kus sai laenutada ühte raamatut Mussolini kohta. Algul mõtlesin, et laenutan selle, aga siis vaatasin, et tagastamise tähtaeg on kolme-nelja päeva pärast. Selle ajaga ma poleks raamatut läbi jõudnud. Võibolla ainult siis, kui ma oleksin päev läbi lugenud, aga siis ei oleks põhitöö jaoks aega jäänud.

0 vastukaja: