reede, oktoober 30, 2015

Võõra kursuse grupp

Vaatasin televiisorit. Seal rääkis Lauristin. Ta oli veel rohkem mehe moodi läinud. Olin koos Lauristiniga kodulähedases koolimajas. Ta küsis, kuidas Toomal läheb. Vastasin, et Toomas käib lasteaias, kolme maja kaugusel. Lauristin küsis, kuidas lasteaias käimisel liiklusohutusega on. Vastasin, et õnnetusi saab muidugi alati juhtuda, aga Toomas ei ole eriti õnnetustele kalduv. Mõtlesin, et võiks öelda, et Toomas on kuueaastane, mina käisin nelja-aastaselt juba täiesti üksi õues. Mõtlesin, et Lauristin küsis liiklusohutuse kohta võibolla sellepärast, et arvas, et kui mina hommikuti kaua magan, siis peab Toomas üksi lasteaeda minema. Aga teda viis ema. Või võis olla lasteaias terve päeva asemel osa päeva.

*
Bristol liitus ühe feisbuki ajaloolaste kursusegrupiga. See oli minust järgmise aasta grupp. Otsustasin, et liitun ka sellega, kui Bristol juba mitteajaloolasena liitus. Kui ma olen lisaks enda kursusegrupile ka ühe teise kursuse omas, siis on mul tuttavaid kaks korda rohkem. Kui olin liitunud, siis mõtlesin, et kirjutan sinna, et ma tahtsin ainult teada, mitu liiget sellel on, ma lahkun kohe. Või kutsun grupi liikmeid enda asutatud ajaloolistiga liituma. Aga seda ma ei kirjuta kohe, vaid aasta pärast. Ma polnud enam kindel, kas see on minust üks aasta noorem või üks aasta vanem kursus. Sellest sõltus, kui hästi ma selle liikmeid tundsin. Lugesin ajalehte. Seal kirjutati, et ühes telesaates osalenud meest ja naist tunnevad kõik, kõik armastavad neid, sest nad mängisid ühes filmis maive. Sõna "maive" järel oli kolm punkti. Hakkasin seda unenägu üles kirjutama. Ma ei mäletanud enam, millise lause lõpus oli kolm punkti. Algul panin ühe lause lõppu, aga siis mõtlesin, et kolme punktiga lause tuli ikka tagapool.

0 vastukaja: