neljapäev, oktoober 15, 2015

Viimane loeng

Tõstsin malenuppe, aga siis tuli nupud kokku panna, sest algas ajalooloeng. Minust vasakule istus üks tüdruk, minust paremale üks poiss ja minu ette üks teine poiss, kes istus näoga meie poole. Kirjutasin nimelehele, et ma olen magistrant, teised olid bakalaureuseõppes. Õppejõud ütles, et me rääkimise ära lõpetaksime. Mitmuse kasutamisega tahtis ta teha mind kaassüüdlaseks, aga rääkis ainult minu ees istuv poiss. Ma olin paljudest loengutest puudunud. Täna oli viimane loeng enne eksamit, eksam pidi tulema kahe päeva pärast. Algul olin mõelnud osa päevast õppida ja osa päevast muid asju teha, aga kui selgus, et eksam tuleb nii kiiresti, siis pidin õppima kogu päeva. Osadel oli juba varem eksam tehtud. Loeng sai läbi. Eksamiks tuli läbi lugeda mingi materjal, aga ma ei teadnud, milline. Mõtlesin, et ma ei hakka seda kelleltki küsima, vaid loen läbi kõik selle õppejõu kirjutatu.

*
Nägin väikse maja tagant, kuidas mööda Pikka tänavat sõitis jalgrattavõistlus. Paljud sõitjad olid minu tuttavad. Seejärel tulid võõrad näod. Hakkasin ülikooli poole minema. Mõtlesin, et vaatan inimestele otsa, võibolla tunnen veel kedagi ära. Kuulsin, kuidas minu kohta öeldi, et ma olen vanaks jäänud.

0 vastukaja: