kolmapäev, oktoober 28, 2015

Üleskirjutatud käigud

Näitasin emale arvutist fotosid. Igal pildil oli erinev inimene. Ühel oli üks lühikese seelikuga naine ja kaks meest. Ema  küsis, kes on sellel fotol kõige tähelepanuväärsem. Kui kõik pildid olid vaadatud, küsis ema, mis neid ühendab. Vastus oli, et kõik piltidel kujutatud inimesed olid minuga seotud. Istusin ühe võõra naisega samas lauas. Rääkisin talle, mida üks mees oli mulle kunagi öelnud. Naine vastas, et ta tunneb seda meest ja käib temaga sageli koos saunas. Läksin väiksesse kööki. Viimasel ajal elas Klaus oma korteri asemel seal. Ta võis mulle varsti öelda, et ma ei või sinna ruumi minna. Oleksin vastanud, et vahepeal oli see minu tuba. Tahtsin arvutit käima panna, aga ei tahtnud seda nakatada.

*
Sadamas avastati, et vee alt läks laeva voolik, millega toimetati sinna narkootikume. Ühele naisele esitati sellega seoses süüdistus. Mulle tundus, et seda naist võidakse kahtlustada sellepärast, et olin saatnud kellelegi postkaardiga kaks malekäiku, et võibolla saaja hakkab minuga kirimalet mängima. Maleajaloost oli teada, et politsei pole varemgi kirimale käikude tähendusest aru saanud. Ütlesin, et naist võidakse kahtlustada minu süü tõttu, sest ma ei kleepinud postkaardile kirimale marke peale. Hakkasin vaatama oma Hispaania avangu partiide kogu. Osad partiid olin sinna kirjutanud sinakasrohelise pastakaga, millist mul oli olnud ainult ühel korral. Aga selliste partiide osakaal oli siiski väike. Üks partii oli Ivaineni ja tugeva suurmeistri vaheline. Ivainen oli 40 käiku vastu pidanud. Nei partii kohale olin kirjutanud endale käsu, et neid Nei partiisid, milles tehakse käik Og5:f6, mitte edaspidi kogusse võtta.

0 vastukaja: