teisipäev, september 22, 2015

Kutse saatmine

Saatsin Reelile feisbuki sõbrakutse, aga kahtlesin, kas ta selle vastu võtab. Kui koju tagasi tulin, soovitas süsteem inglise keeles, et ma kutsuks Reeli kokkusaamisele. Reeli ei olnud kutset vastu võtnud, vaid tema konto kohta oli kirjas eestikeelne lause, et ta muutis konto nähtamatuks, väljaarvatud võibolla bakalaureuseõppe üliõpilastele. See lause oli tõenäoliselt Reeli enda kirjutatud. Bakalaureuseõppe üliõpilaste all võis ta mõelda neid meie kursusekaaslasi, kes bakalaureuseõppest kaugemale ei jõudnud.

*
Õpetaja Nõmm oli käskinud kirjutada ükskord loo mõne pargi kohta. Olin kirjutanud karupargist. Karupargi üks ots oli kõigile klassikaaslastele tuttav, aga mina olin Pille soovitusel kõndinud enne kirjutamist pargile ringi peale, mistõttu Nõmm oli pannud mulle viie. Mõtlesin nüüd samale pargile uuesti ringi peale kõndida. Seal, kus enam vanalinna ei olnud, paistis veel üks vanalinna stiilis maja, aga see oli vist ka viimane.

0 vastukaja: