pühapäev, september 20, 2015

Ebaseaduslik lehekülg

Ühe Venemaa partei esindaja meenutas, et selles telesaates, kus otsustati, et Putin saab kolmandat korda Venemaa presidendiks, ei saanud ta kandidaatidest kõige rohkem hääli. Selle partei enda kandidaat sai kõige vähem hääli, Putin sai kellegagi täpselt võrdse arvu, aga üks kandidaat rohkem. Praegu püüdis Vene politsei mult ühte asja käest kiskuda, aga ma ei lasknud lahti. Elasin Putiniga samas toas, aga ta vist ei osanud eesti keelt ja mina vist läbi une ei rääkinud.

*
Olin teinud ühte keskkonda lisakodulehekülje. Selle võrgukeskkonna esindaja oli ühel päeval minu poole pöördunud, et ma ei tohi nende süsteemi tungida, aga lehekülg oli alles jäänud. Seda, et ma olin sinna kodulehekülje teinud, ei olnud vist märgatud. Nüüd tegi Henn minu kodulehekülje lahti, vaadates vist brauseri mälust, mis aadressidel oli käidud. Keskkonna esindaja nägi seda Hennu selja tagant. Henn hüüdis, et see on ebaseaduslik lehekülg. Ta ütles, et nii tühi ja kurjusest vaba lehekülg saab selles keskkonnas olla ainult ebaseaduslik. See oli vist satanistide keskkond, nagu üks märk näitas. Mul oli tekk ümber pea mässitud ja ma ei öelnud midagi. Minu näo põhjal võidi teha järeldus, et mind saab keelama hakata. Oleksin saanud rääkida, et arvasin, et kui see keskkond on vendade jaoks seaduslik, siis ka minu jaoks. Kui ma mingi mõistatusega kokku puutun, siis proovin seda lahendada, antud juhul proovisin, kas kodulehekülje tegemine õnnestub. Olin sinna riputanud lemmikmuusikat. Mõtlesin, et võiks küsida, milleks siis töövihiku harjutused koostati, kui neis esitatud küsimustele ei tohtinud vastata. Sisenesin ühe maja välisuksest trepikotta.

0 vastukaja: