laupäev, september 05, 2015

Rahakoti fotod

Vaatasin, et minu rahakotis olevad fotod on kulunud. Ütlesin emale, et kui fotosid rahakotis kanda, siis lagunevad nad ära, aga kui välja võtta, siis on raske laipa tuvastada. Jõudsime järeldusele, et fotod tuleb arvutisse skänneerida, et neist midagi säiliks. Neid oli varem ka skänneeritud, aga kui võtta kasutusele uus arvuti, siis läksid vana paroolid meelest. Ja võibolla oligi õige skänneerida sama fotot korduvalt, et jäädvustada selle muutumise protsess. Hennul oli skänner ja ta andis seda mulle kasutada. Kui ma olin natuke kasutanud ja Henn skänneri taha tagasi tuli, siis selle nupud ei olnud enam korras. Henn vajutas nuppe nuttes. Ma ei teadnud, kas nuppe kahjustasin mina või läksid need juhuslikult samal ajal katki. Varsti hakkasid nupud jälle vajutustele õigesti reageerima. Vaatasin, et mul on skänneri juures rohkem pabereid kui oli olnud rahakotis, osad olin võtnud ilmselt sahtlist. Peale fotode oli seal ka vanu kontrolltöösid. Mõnel kontrolltööl olid kaasõpilased hinnet teisteks numbriteks üle sodinud, nii et polnud aru saada, millise hinnetest õpetaja on pannud. Nii tegid õpilased sageli.

0 vastukaja: