pühapäev, jaanuar 22, 2012

Söömine maksab

Keegi skandeeris: "Peedule! Peedule!" Arvasin, et seda teevad Mette ja mõni teine temavanune tüdruk. Aga kui ma sinnapoole vaatasin, siis nägin, et skandeerijad on Livia ja Eva. Ma olin neile hiljuti suurendatud tähelepanu pööranud ja seetõttu ei võinud seda täna teha. Vanaema ei tahtnud hästi nendega Peedule minna. Ütlesin, et juba sellest on näha, et Savisaar on loll, et ta arvab, et mul on väga suur palk. Mul võib tulevikus söögirahast puudu tulla. Tõnissoni raamatu koostamise eest oli raha maksnud üks soomlane. Vist selleks, et ta saaks ise seda raamatut lugeda. Aga soomlasele oli raha andnud võibolla Savisaar, eesmärgiga, et ta saaks mind hiljem kritiseerida. Vorobjov ütles vastuseks minu jutule söögirahast, et tema on kesklinnas söönud. Ütlesin, et ma olen igasugustes kohtades söönud, aga ükskord võib raha otsa lõppeda.

0 vastukaja: