neljapäev, jaanuar 26, 2012

Väiksema takistuse aeg

See talv võibolla lähen üle tüki aja suusatama. Suusad on igatahes välja otsitud. Suusasaapad on alles, aga on hakanud mingit vedelikku välja ajama. See ei ole ilus, aga ei tohiks sõitmist takistada. Talvel on suusatamine võimalik sellepärast, et maapinna takistus väheneb. See peaks tähendama ühtlasi, et autode pidurdustee pikeneb. Küsisin feisbuki küsimuste grupis, mis on kõige kallim sõiduauto. Vastati, et bugatti, mis maksab 2 400 000 dollarit. Uurisin ise edasi, et see oli kunagi Prantsuse autofirma, aga lõpetas juba ammu autode tootmise. Hiljem omandas selle nime sakslaste Volkswagen ja hakkas selle all sportautosid tegema. Kodus arvati, et mind hakkasid autod huvitama tänu sellele, et kõigepealt hakkasin ma autonumbreid meelde jätma. Vastasin, et me ostsime vanasti turbo nätsu ka. Ja et neljandas klassis ma ei jätnud autonumbreid meelde, aga kirjutasin üles. Tegelikult esimene kokkupuude autodega oli mänguautod. Praegu mängin nendega vennapoegadega. Mina olen Tõnise ja Joosepiga maalinud vesivärvidega, aga nüüd on ostetud mingid näpuvärvid. Tõnul olid need viimati külas käies kaasas. Aga mulle nende tarvitamist ei näidatud, sest Ann ütles, et need teevad käed küünarnukkideni mustaks ja ta ei taha, et see külas juhtuks. Kui Tõnis ja Joosep hakkasid ära minema, ütlesin, et neil on käed väga rasvased, sest nad olid söönud küüslauguleiba. Joosep algul ütles, et temale see ei maitse, aga kui nägi, et Tõnis sööb, siis hakkas ka sööma. Esimese tüki andis Joosep minule. Villemile andis Joosep pika metallketi. Villem oskab ennast peaaegu juba püsti ajada, aga mitte ilma toeta. Külas olles olevat ta ennast esimest korda näoga vastassuunas keeranud. Ann küsis algul, kas keegi teine keeras Villemi ümber, sest kodus polnud ta ennast veel keeranud. Kodu ja kodulehekülje erinevus on selles, et kodutu elab lageda taeva all, aga kodulehekülg viib rohkem avalikkuse ette kui selle puudumine. Inimesel võivad esineda nii tähelepanuvajadus kui ka privaatsusevajadus. Äärmuslikkuse saavutamise korral peetakse mõlemat haiguslikuks. Mulle meeldib küll blogis kirjutada, aga endast fotosid üles riputada meeldib mulle vähem. Mulle meeldib, kui blogil on külastajaid, aga mitte see, kui kirjutamist pealt vaadatakse. Mulle ei meeldi, kui minu postkasti sisse murtakse, aga postkasti kirjade edastamiseks kasutada mulle meeldib.

0 vastukaja: