Selle analüüsi avanguosa on arvutile ühe partii mälestuse põhjal ette antud ja edasi toimus käikude tagasivõtmisega mäng inimene–arvuti:
1. e4 e5 2. Rf3 Rc6 3. Ob5 a6 4. Oc6 dc 5. 0-0 Og4 6. h3 h5 7. d3 Od6 8. Oe3 Od7 9. d4 ed 10. Rd4 Rf6 11. Rc3 Le7 12. Ve1 0-0-0 13. Lf3 Le5 14. Vad1 Lh2+ 15. Kf1 Oe5 16. Ke2 Od6 17. Og5 Le5 18. Of6 gf 19. Kf1 Oe6 20. Re6 fe 21. a3 a5 22. g3 h4 23. g4 Kb8 24. Vd3 Oc5 25. Ved1 Vd4 26. Vd4 Od4 27. Vd3 Kc8 28. Kg2 Vg8 29. a4 c5 30. b3 Oc3 31. Vc3 Kd7 32. Vd3+ Ke7 33. Le3 b6 34. f4 Lh5 35. Ld2 Le8 36. c4 Vh8 37. Kf2 Lc6 38. Ke3 Le8 39. f5 Lc8 40. Lh2 ef 41. ef Vd8 42. Vd8 Ld8 43. Ld2 Ld2+ 44. Kd2 Kd6 45. Ke3 Ke5 46. Kd3 Kf4 47. Kd2 Ke4 48. Kc3 Ke5 49. Kd3 Kf4 50. Kc3 Ke4 51. Kc2 Kf4 52. Kd2 c6 53. Kd3 Kg5 54. Ke3 Kh6 55. Kf4 Kg7 56. g5 Kf7 57. g6+ Ke7 58. Kg4 Kf8 59. Kh4 Kg8 60. Kg4 Kf8 61. Kh5 Kg7 62. h4 Kg8 63. Kh6 Kf8 64. Kh7 ja must sai 76. käigul mati.
Inimese vastu mängitud kiirpartiis ründas must kuningatiival ja valge liputiival ning musta rünnak oli tugevam, kuid analüüsi ajal tundus, et liputiival ründamise asemel peab valge kuningatiival kaitsega tegelema. Arvuti oleks ilmselt saanud etturilõppmängus viigi teha.
0 vastukaja:
Postita kommentaar