kolmapäev, august 21, 2013

Pätimängud

Joosep ja Villem tahtsid mängida pätti ja politseid. Muutsin selle kullimänguks. Kui Villem kulliks löödi, jooksis ta, tehes suuga uuh-uuh. Pärast Villem magas, aga Joosep tahtis uuesti pätti ja politseid mängida. Ütlesin, et praegu ei saa joosta, muidu ärkab Villem üles. Joosep vastas, et kui ma teda taga ei aja, ei ole ta kunagi minu sõber. Mõtlesin välja, et päti ja politsei asemel saab pätti ja kohtunikku mängida, see on vaiksem. Mina olin esimesena kohtunik. Küsisin Joosepilt, miks ta varastas. Ta ütles, et ei oska sellele küsimusele vastata. Küsisin, kas ta varastas. Joosep oskas sellele vastata, et ta ei varastanud. Lasin ta ülekuulamise järel vabaks. Joosep jooksis minema, hüüdes, et tegelikult on ta pätt. Pärast oli Joosep kohtunik. Ta küsis minult, miks ma varastasin. Ütlesin, et ma ei varastanud, vaid tegin ühte teist keelatud asja, arvaku ära, mis see oli. Ta ei osanud arvata. Ütlesin, et läksin vales kohas üle tee. Joosep ütles, et nad panevad mind selle eest vangi. Mina ütlesin, et selle eest ei näe seadus ette vanglakaristust, vaid trahvi. Joosep ütles Villemile, et ta mulle trahvi teeks. Villem tuli, haaras must kinni ja hüüdis: haa!

0 vastukaja: