laupäev, august 31, 2013

Hommikused jutud

Ema tuli mind hommikul äratama. Ta ütles, et on aeg tõusta ja et väljas puuokstel on liiga palju linde. Aknast välja vaadates nägin, et linde oli tõesti palju. Ütlesin, et mulle ei meeldi, et ema mind alati äratab ja et ta alati ütleb, et linde on liiga palju. Kuulasin raadiot. Nuppu oli raske täpselt jaama peale keerata, kostis kahte jaama korraga. Täna oli Läti Vabariigi aastapäev ja intervjueeriti Läti presidenti. Toas olid mõned klassiõed. Nad rääkisid, et mõned maletajad ja mõned klassivennad olid läinud alati hulgakesi koos koju. Nad olid alati neilt klassiõdedelt küsinud, mis nende nimed on. Räägiti, et keegi oli ise esitanud taotluse klassi listiga ühinemiseks, mis oli tagasi lükatud. Mulle polnud seda taotlust tulnud, siis pidi tagasilükkaja olema Kati. Mina oleks võibolla taotluse vastu võtnud. Taotleja oli öelnud, et ta on üheksanda klassi lõpetanud.

*
Sander küsis mult, kas mind on Annelinna autoga sõidutatud. Vastasin, et ma ei ole kõigis Tartu linnaosades üldse käinud. Või ma olen vist siiski kõigis linnaosades käinud, aga mitte kõigil tänavatel. Annelinna on mind küll sõidutatud. Sander ütles, et tal on Reeda pool käimisest kogemusi.

0 vastukaja: