reede, aprill 27, 2007

Magasin rahulikult

Läksin loengusse. Ma olin sellelt õppejõult saanud ühe töö eest kahe, nüüd ütlesin talle, et ta paneks mulle viie ka. Aga ta pani kolme. Lugesin Babüloonia kohta. Oli öeldud, et on tõestatud, et väga paljud sõnad tulevad babüloonia keelest. Minu arvates ei olnud kellegi arvamus veel tõestus. Ütlesin, et isegi kui kahes keeles on olemas ühesugused sõnad, siis ei tähenda see veel, et üks sõna tuleb teisest. Kass oli vanaks jäänud, kuid teda oli kahju magama panna. Kuid kass avaldas ise soovi surra. Ta ütles, et ta tahab surra 8-kujuliselt. Nii ta kägistatigi. Üks inimene läks kinno mitu tundi enne filmi algust. Nii sai ta teada, et sel kellaajal tegutses kinos laste filmiring. Lapsed kirjutasid seal filmistsenaariume, kuid ma polnud kindel, et kõik nad saaksid filmide tegemise selgeks. Usukomme nõudis, et inimesed paneksid iga päev kindlal kellaajal nunnariided selga. See oli karistuseks selle eest, et nad olid ükskord sel kellaajal kirikut põletanud. Kui sel kellaajal nunnariietes majast väljusin, siis mind uksel filmiti. Kaamerast tuli kuumust. Ühinesin edasi kõndides oma klassikaaslastega, sest me läksime samasse kohta. Püüdsin endal seljas olevaid nunnariideid naljaks keerata. Olukorda iseloomustas malevariant, kus üks pool läks liputiival viie etturiga rünnakule - kaks etturit läksid ees ja kolm nende järel.

0 vastukaja: