reede, veebruar 14, 2014

Lähenev kontrolltöö

Ma olin tänu sellele magama jäänud, et olin võtnud tableti, aga uni ei olnud ikkagi korralik. Osadel inimestel olid ainult positiivsed emotsioonid, teistel olid põhiliselt positiivsed ja natuke negatiivseid. Minul olid põhiliselt negatiivsed ja tänu tabletile natuke positiivseid.

*
Istusin ajalootunnis pooleldi magades. Täna pidi tulema kontrolltöö, enne seda rääkis õpetaja natuke uut osa. Laual olid kontrolltöö küsimused. Ma ei olnud tänaseks õppinud ja osad küsimused ei olnud mulle üldse tuttavad. Pidi kirjutama ühest ENSV haridusminitrist. Mina teadsin haridusministrit Gretškina, aga mitte seda nime. Võibolla ta oli see, kes Gretškinale eelnes. Kontrolltöösse oleksin kirjutanud, et ma ei teadnud, et kolntrolltöö tuleb, sest ma olin eelmise nädala esmaspäeval haige ja puudusin. Aga nädalas oli rohkem kui üks ajalootund, siis eelmises tunnis pidin vist kohal olema. Ma olin vahepeal ajalugu õppinud ülikoolis ja praegu olin madalama astme koolis. Kontrolltööd oleksin alustanud sõnadega, et püian midagi kirja panna, et kolm miinus kätte saada, muidu ma viin ülikooli maine alla. Ma ei kirjutanud tänases tunnis ka eriti õpetaja juttu üles. Õpetaja ütles selle kohta, et mõnda asja nagu eesti keelt me teame muidugi iseenesest, aga ajalugu on raskem. Helen küsis, et mina ja veel mõned käime trennis, aga tema ei oska üldse malet mängida, kus see hüpe toimub. Vastasin, et mina läksin maletrenni 12-aastaselt, aga need, kes alustavad alles ülikoolis, jõuavad mulle aastaga järele. Ainult ühe aastaga.

0 vastukaja: