kolmapäev, november 07, 2018

Elektrooniliste teoste väärtus

Kirjutasin arvutisse, et elektrooniline teos võib olla ka paberile trükitud teosest väärtuslikum. Arvati, et kõik paberile trükitu on kõigest elektroonilisest väärtuslikum. Nüüd võidi mõelda, et ma kirjutan sel teemal sellepärast, et ma olen rahulolematu, et minu elektroonilistele teostele ei viidata. Aga ma mõtlesin laiemalt. Oli ilmunud üks ajalooraamat ja ühel ajaloolasel paluti vaadata, kas seal on üks asi sees. Ta leidis nimeregistrist ühe kahest soovitud nimest. Aga selle isiku kohta oli raamatus kirjas üks teine asi kui otsiti. See ajaloolane oli pangatöötaja. Oli juba tundunud, et sain tema vahendusel pangatehingu tehtud, aga siis selgus, et ta jättis selle võibolla hajameelsusest lõpule viimata. Edasi selgus, et tehing jäi pooleli sellepärast, et mul oli pangas vajalikust vähem vaba raha. Ainus euro oli läinud ootefondi ootama, millal ma panka raha juurde panen, et terve summa kokku saada.

0 vastukaja: