teisipäev, november 05, 2019

Õpingutest

Algas tund. Õpetaja ütles, et mind tuleb määrata lennuvanemaks. Vastasin, et ma tahan, et toimuksid mitme kandidaadiga valimised. Õpetaja ütles, et sellel pole mõtet, keegi teine peale minu pole nõus kandideerima. Mõtlesin, et siis olen klassivanem ja lennuvanem korraga. Läksin koridori kraanist vett võtma. Kraani ei saanud pärast vee lahti keeramist enam sulgeda. Aga selgus, et see oli selline kraan, et kui sellest eemalduda, siis natukese aja pärast sulgub ta ise.

*
Olin mõelnud, et magistriõppesse astumise ajaks oli mul deprassioon üle läinud, aga nüüd jõudsin järeldusele, et täielikult mitte, sest teist korda magistriõppes õppida oli palju kergem kui esimene kord. Esimene kord olin kartnud eksamitele minna, aga nüüd olin ette kindel, et kui ma kohale lähen, saan kõik eksamid tehtud. Mõtlesin, et inglise keelt ma ikka täiuslikult ei oska, Helen oskab paremini. Eesti keeles on mul keeletunne, aga inglise keelt võin õppida, kuid keeletunnet ei ole.

*
Tahtsin minna Karlova poolt Sõpruse sillale, aga ülekäigukohti polnud tähistatud. Ma ei kiirustanud ja sain üle tee minna hetkel, kui autod olid eemaldunud. Hakkasin kõndima mööda silla keskmist riba, lootuses minna silla äärde, kui tuleb järgmine rahulikum hetk. Politsei võis öelda, et seal, kus on pidevjoon, ei tohi üle tee minna. Sellele sain vastata, et talvel pole pidevjoont lume alt näha.

*
Kirjutasin ülikoolile vanade ajalehtede põhjal uut uurimistööd Grenzsteinist. Mul oli tema artiklite bibliograafia ja olin algul seda kasutades tema artikleid lugenud, aga viimasel ajal polnud seda enam teinud. Mõtlesin, et erinevalt eelmisest uurimistööst ei jõua ma tähtajaks kõiki bibliografeeritud artikleid läbi vaadata. Siis saaksin statistikat teha ka artiklipealkirjade põhjal. Nende artiklite puhul, mille ma olen läbi lugenud, saaks kontrollida, kas sisu ja pealkiri on kooskõlas. Aga ma ei tea, kas ma viitsin.

0 vastukaja: