kolmapäev, november 20, 2019

Eksam pikenes

Tegin V. Madele suulist eksamit. Ta küsis, kes oli Gaulle ja mis juhtus aastal 1968. Nagu eelminegi kord, esitas ta vaid mõned kergelt vastatavad küsimused. Aga tema eksam oli siiski kasulikum kui mõni raskem eksam, sest eksamineerija ning vastaja rääkisid kordamööda, mistõttu räägitu jäi paremini meelde. Siis hakkas küsimusi juurde tulema. Vastasin kõigile midagi oletamisi ja kõik vastused osutusid umbes õigeks. Hakkasin küll kahtlema, kas aastal 1968 de Gaulle lahkus ametist, nagu mina olin vastanud, või alles sai presidendiks. See oli kirjalik eksam. Tegin seda õppejõududele, keda ma nime järgi ei tundnud. Helen võttis selja tagant mu pastakakorgi ära. Kui seda tagasi küsisin, siis ta ütles, et ei anna. Mul oli eksami alguses olnud käekiri parem kui kõrvalleheküljele jõudes. Naisõppejõud tuli minu vastuseid vaatama. Kaebasin talle, et Helen ütles, et ta ei annagi pastakakorki tagasi. Püüdsin kirjutamiseks paberit juurde hankida. Riidehoidu minnes rääkisin, et see oli esimene kord, kui tegin eksami täielikult õppimata, ja jälle teadsin peaaegu kõike. Aga ma võin ikkagi kahe saada, sest paberipuuduse tõttu kirjutasin vastused isiklikku päevikusse, ja seal on eespool selliseid asju kirjas, et seda päevikut ei ole ma nõus ära andma.

0 vastukaja: