neljapäev, november 28, 2019

Rahvusvahelised andmed

Vaatasin oma andmeid rahvusvaheliselt maleleheküljelt. Kuigi olin oma blogis avaldanud palju partiisid, oli rahvusvahelisel leheküljel varem öeldud, et minu partiid ei ole saadaval. Nüüd oli neid lisatud ka sinna. Vaatasin, kas need on blogist kopeeritud. Aga need ei olnud hangitud blogist, vaid turniiride korraldajatelt. Nüüd tuli mulle endal ka meelde, et viimastel turniiridel oli partiiprotokolle pildistatud. Seda oli siis tehtud sinna üles riputamiseks. Leheküljelt sai vaadata ka minu vastaste andmeid. Mulle polnud turniiridel meelde jäänud, kellega ma mängin, aga sealt leheküljelt sai vaadata. Ja sai vaadata ka vastaste teisi partiisid. Ma ei teadnud, kas peaks seda turniirideks valmistumiseks kasutama või oleks parem jätkata oma peaga mängimist.

0 vastukaja: