reede, november 29, 2019

Naelad paberisse

Üks vana mees otsis enne majast väljumist oma saapaid. Neid ta ei leidnud, ta väljus ilma saabasteta. Otsisin, kas mina leian ta saapad. Mõned paarid teiste hulgast tundusid sellised, mis võisid tema omad olla, aga ma ei teadnud, millised tema omad on. Ema tuli ja ütles, et me ei leidnud selle mehe saapaid sellepärast, et me otsisime põrandalt, aga need polnud põrandal, vaid ema oli pannud need teise korrusena teiste saabaste peale.

*
Jõudsin hommikul maalt koju. Võtsin kapist puhta särgi. Vaatasin, et pean selle kappi tagasi panema, sest nagis paar särki juba ripub. Selgus, et pean veel paberi sisse naelu lööma. Olin seda maal juba paar päeva teinud ja kodus sellega veel jätkata tundus juba liig. Hakkasin siiski naelu sisse lööma. Üks poiss pani pea liiga lähedale. Ütlesin, et ta selle ära võtaks, mul võib vale liigutus tulla. Varsti ta võttis. Jõudsin naelte sisselöömisega lõpule. Olin naelutanud ühe paberipaki teise külge, mis oli juba varem klambriga kokku löödud.

0 vastukaja: