neljapäev, august 13, 2015

Uued asjad

Mul ei olnud riideid seljas, ainult rätt ümber. Sain maleajakirja uue numbri. Selles ei olnud enam midagi malest, vaid ainult ristsõnad. See ennustas, et antud number jääb viimaseks. Ristsõnadega taheti enne ilmumise lõpetamist vist natuke raha teenida. Mul olid nüüd uus tuba ja uus blogi kujundus. Blogisissekannete kataloogis oli palju pilte, mis ei olnud mu enda pildid. Nende ülesriputamise järel oli rohkem kommentaare tulema hakanud. Uued blogi jälgijad lisandusid vist eurovastasuse tõttu, aga siis nad pidid varsti pettuma, sest põhiliselt kirjutasin muudest asjadest. Kui uuesti vaatasin, siis oli lisandunud kolm uut blogi jälgijat, aga kaks vana olid jälgimise lõpetanud. Õues üks poiss kommenteeris, et ta luges minu tänastest unenäokirjeldustest välja midagi enda kohta. Küsisin, kas ta arvab, et tema on hoovi kõige tähtsam. Minu meelest olin kõige tähtsam mina. Ütlesin, et tänastes unenägudes ei saa midagi selle poisi kohta olla, sest eile ma tema häält ei kuulnud. Poiss seletas, et eile ta ei olnud õues, vaid õppis toas. Ütlesin, et suurepärane, laupäeval saab ka esmaspäevaks õppida. Minu ajal õpiti pühapäeviti, aga hiljem keelati see ära.

0 vastukaja: