teisipäev, aprill 19, 2016

Ajaloo töövihik

Kuskilt ilmus välja nii palju pääsukesi, et õhk oli nendest paks ja akent ei saanud lahti teha, nad oleks võinud muidu sisse lennata. Arst tahtis mu nina ravida. Ta ütles, et kuna mul on olemas oma luuletus, siis võib ravi ajal lugeda seda. See luuletus oli küll minu oma, aga mulle meeldis üks teine rohkem. Arst sidus mul nina kinni. Kui side jälle maha võeti, selgus, et ravi oli läinud loodetust halvemini, sest ninajuurelt oli mitmest kohast nahk maas.

*
Vaatasin venna uut ajaloo töövihikut. Selles küsiti, kuidas nimetasid lätlased 13. sajandil Tartut. Antud oli palju vastusevariante. Mõtlesin, et lätlased nimetasid seda vist läti keeles Taara linnaks. Püüdsin leida vastavat varianti. Mõtlesin, et ajaloo töövihikud on minu jaoks kerged, võin lahendada peast vastuseid kirja panemata. Koolis kasutati töövihikuid, mis sundisid mõtlema, aga ülikoolis sai läbi ilma mõtlemiseta. Hennul oli keskkooli ja Toomal algkooli ajaloo töövihik.

0 vastukaja: