teisipäev, aprill 26, 2016

Vahelduseks teise rubriiki

Eile kasutasin esimest korda uut elektroonilist bussikaarti. Selle puhul on oluline teada, kui palju raha on alles jäänud. Aga esimene kord oli seda ekraanilt raske näha, sest ühe mehe käsi oli ees. Selles bussis polnud palju ruumi, sest peale oli mahutatud terve klassiekskursioon. Pärast sõitsin teise bussiga tagasi, mis oli tühjem. Täna öösel oli pea unenägudest tühi. Koolis üks meesõpetaja õpetas vanasõna, et tühi pea on vanakurja töökoda. Võibolla see siiski pole kuri tegu, et hakkasin unenäosissekande asemel kirjutama muud liiki sissekannet. Vennad kunagi rääkisid, et neid huvitavad minu blogis unenäosissekanded vähem kui muud sissekanded. Üks klassivend ütles vastupidi, et talle meeldib kõige rohkem blogi unenägude rubriik. Rubriikidest ühekaupa klikitakse kõige rohkem malerubriiki, sest sellele on kahes kohas eraldi viidatud, veel rohkem loetakse võibolla ajaloorubriigi sissekandeid, sest need saadan eraldi listi edasi ja annan selle sissekannetele ka feisbukis linke. Feisbukki loen viimasel ajal põhimõttel, et vaatan ülemisest otsast läbi iga päev viie erineva inimese postitused. Kokku võin vaadata rohkem kui viis, sest mõnelt inimeselt võib neid olla mitu. Kontakte on mul üle saja. Mõni on seal võibolla mitme erineva varjunime all. Õigemaks pean, kui esinetakse kodanikunime all. Aga blogisid ma sellepärast lugemata ei jäta, et neid varjunimede all peetakse. Kuna blogis kirjutatakse tavaliselt pikemalt, siis võib blogija kohta juba ühest postitusest ka nime teadmata rohkem teada saada. Blogid ei peaks minu meelest selles osas halba eeskuju võtma, et riputavad üles laikimisnupu, samuti mitte ajalehed. Feisbuki kasutamise muudab ka laikimisnupp ebameeldivamaks, aga teiselt poolt võibolla nii paljud ei kirjutaks, kui neid keegi ei kiidaks. Mulle jääb sealt küll rohkem mulje, et mind laidetakse, sest isegi kui minu postitus kellelegi meeldib, siis alati väiksemale arvule kui kellegi teise oma. Blogis on peaasi, kui endale meeldib. See postitus meeldib mulle keskmisest vähem, sest see pole unenägude ega raamatu teemaline. Parem oleks võibolla ärkvelolekuga seotud asju rohkem salduses hoida. Aga parem halb postitus kui blogi seismajätmine.

0 vastukaja: