teisipäev, aprill 05, 2016

Ajakirjade võrdlus

Vaatasin ajakirjast "Horisont" fotosid. Rääkisin, et "Horisondi" ja "Akadeemia" erinevus on see, et "Akadeemias" on pilte vähem. Ühine on see, et mõlemad on paljuteemalised ajakirjad. Aga "Horisondis" on kindel arv teemasid, "Akadeemias" on neid piiramatult. Küüts rääkis, et on Nõukogude aja mõju, et alati kui Eestis ajaloolase arvamust küsitakse, siis sõjaajaloolase või majandusajaloolase oma. Ei küsita kultuuri- ja kirikuajaloolastelt. Asju saab ajada ka ilma sõjata, oma võimalusi järk-järgult ära kasutades. Mulle tuli meelde, et Sepp oli ka sõja- ja majandusajaloolane.

*
Hakkasime mängima sulgpalli. Mul ei tulnud mäng välja nii hästi kui varem. Ühel korral jättis võistkonnakaaslane palli löömata, et mina seda lööks, aga ma ei saanud pihta. Ma ei saanud pihta ka teistel kordadel. Ühel korral sain, aga löök läks väljaku piiridest tugevalt vasakule, nii et punkti teenisid ikkagi vastased. Pärast mängu lõppu öeldi mulle, et teised said pallile pihta, aga mina ei saanud ühelgi korral. Vastasin, et algul sulgpallipallile sain, aga kui see asendati ümmarguse musta palliga, siis enam mitte.

0 vastukaja: