esmaspäev, august 15, 2016

Majast majja

Vaatasime vana pilti, mille erinevad osad olid joonistanud erinevad vennad. Põhiosa oli joonistanud Klaus, aga paremal puutüvesid Henn, need olid sujuvama joonega. Puulehti oli joonistanud mõni väiksem vend, sest need olid tulnud välja oskamatumalt. Puude küljes olid vaheldumisi puulehed ja liblikad.

*
Valmistusime maamajast lahkuma. Klõpsutasin lüliteid. Tahtsin neid vajutada nii, et toas tuled kustuksid, aga väljas latern jääks põlema. Ma ei teadnud, milliseid lüliteid tuleb selleks vajutada. Koguti raha, ema pidi mulle pärast tagasi maksma. Mõtlesin, et ta maksab tagasi vist ainult selle osa, mis mina annan, mitte ei maksa mulle kogu kokkukogutud summat. Tartus kõndisin mööda Vanemuise tänavat. Tee ääres Krister organiseeris midagi. Mõtlesin teha ettepaneku, et kui ta nagunii organiseerib, siis võiks ta klassivanemaks tagasi valida. Läksin eurovastaste partei asutamise üritusele. Istusin kõige tagumisse ritta, et esialgu toimuvat jälgida. Aga mõtlesin ka sõna võtta. Kui ma sõna poleks võtnud, oleks partei võinud areneda soovimatus suunas. Läksin koos Kristeriga ühte majja, et sealt kohe uuesti lahkuda. Enne lahkumist tahtsin käia wc-s. Neid oli mitu tükki, esimesena vabanes selline, mille uks oli põrandast tükk maad kõrgemal, aga ruumi enda põranda ja lae vaheline kaugus oli väike.

0 vastukaja: