neljapäev, juuni 29, 2017

Raamatu valmimine

Vaatasin ettevalmistamisel olevat raamatu käsikirja. Eessõnale oli ema teinud selle lõppu eraldi nimeregistri. Ülejäänud raamatule ja teisele köitele pidi tulema alles teise köite lõpul ühine nimeregister. Aga veel ei olnud teada, kas teise köite väljaandmiseks toetust makstakse. Esimene köide oli valmis ja tahtsin kodust lahkuda, et seda kinkima minna. Vaatasin, et ümbrispaber on katki. Ütlesin ühele mehele, et ma lõhkusin selle vist ise ära. Mees vastas, et juhtub. Siis nägin, et katkise ümbrispaberiga ei olegi uus raamat, vaid vanem selle sarja raamat, ma olin vale köite kätte võtnud. Tõnu tahtis, et ma kingiks uue raamatu talle. Vastasin, et ma ei tea, kas mul jätkub, ei tea, kas ma saan 4 või 10 tasuta eksemplari. Ema ütles, et trükiarv on 1500 ja sellest saan ma 1000 eksemplari endale, sest poed ei võta enam kirjastuse raamatuid vastu.

0 vastukaja: