neljapäev, juuni 08, 2017

Sisseastumiseksamid

Olin teinud kolm korda füüsika sisseastumiseksamit ja neist kolmandal korral saanud kõige halvema tulemuse. Nüüd hakkasin tegema sisseastumiseksamit ajaloos, milles ma olin väga tugev. Tuli joosta läbi 100 meetri jooks ja selle ajal küsimustele vastata. Jooksu algus läks üle autotee. Aga seda mööda tulid autod, mis tuli kõigepealt läbi lasta. Ma nägin halvasti ja ei saanud aru, kui palju autosid tuleb. Kui liikuma hakkasin, siis mulle öeldi, et 10 sekundit varem oleks võinud liikuma hakata. Teistel jooks ainult 10 sekundit kestiski. Vastasin, et ma saan sisse punktidega. Punkte anti ainult teadmiste eest ja need olid mul suured. Mõtlesin, et tegelikult ajalooeksami teen küll hästi, aga kirjandi eest võin saada vähem punkte, sest kirjutan kirjandit ja loen teemaks olevat raamatut vaheldumisi, nii võib jutt hüplik tulla. Või ma võin kirjutada puhtandi terviklikumaks kui mustandi.

0 vastukaja: