teisipäev, oktoober 14, 2014

Mäng India ookeaniga

Olin otsustanud, et arvutimänge ma enam ei mängi, aga praegu panin ühe arvutimängu tööle. See oli sõja teemaline. Sõda toimus India ookeanil. Mängu avakaadriteks oli mere kohal hõljuv paks must suurtükisuits. Seejärel näidati laevakajutit, kus mereväe juhid nõu pidasid. Üks neist võttis endal juuksed peast. See mäng oli nagu film. Alles ma olin ühte filmi vaadanud. Läksin vanaema suvila juurde. Seal rääkis üks mees, et mind saadeti tema sünnipäevale, sest mind tahetakse kõigi sugulaseks teha. Pille tuli kuskilt ühe lapsega. Nad astusid suvila verandale. Näitasin sellele mehele, et ajakirja sisukorras on nimetatud Pille nime. Siis ütlesin, et Pille nime siiski ei ole. Ma võin vahepeal valesti näha, aga mitte kogu aeg. Leidsin selle nime uuesti üles. Pille nimega kattus osa tähti. Kõlas ühe naise luuletus, mida ta saalis istudes ja kõnet kuulates samal ajal tunneb, ning et lase edasi, mehike.

0 vastukaja: