kolmapäev, oktoober 15, 2014

Tähtsad saalis

Oudekki saatis mulle kirja, et ta kustutab oma blogist viited 12 teiste blogile ära ja paneb sama arvu uusi asemele. Vastasin, et siis ta 12 uut sissekannet päevas ei näe, kõik iga päev ei kirjuta, päeva kohta tuleb 3 uut sissekannet. Mõtlesin, et võibolla Oudekki ei kirjutanud kõigile neile 12 inimesele, vaid ainult mulle, sest mina olen kergemini solvuv. Mõtlesin, et kirja eesmärk võib olla, et ma tema blogi avaksin. Ma igaks juhuks ei avanud.

*
Istusime ühes saalis trepina tõusvatel pinkidel. Räägiti, et ühel noorel maletajal on reiting palju madalam kui temast nooremal, aga noorem neist ei pannud seda tähele. Räägiti, et üks maletaja on liiga üles reklaamitud. Mõtlesin, et kõik, kes siin istuvad, on väga tähtsad. Pea kohale lendas pommilennuk ja anti õhuhäire. Me ei reageerinud sellele varjendisse minekuga, vaid põrandale kõhuli viskamisega. Istusime toolidel ja räägiti, et üks välismaalane suhtub meisse üleolevalt. Sander parandas, et see välismaalane on oma suhtumist muutnud, sest Sander tegi talle selgeks, mida suudab. Tõnu tegi järgi kahe välismaalase häält, kelle keelt ta ei osanud. Läksin saali teise otsa. Kuulsin teisest toast, et üks vend õpetas enda ja teise venna poega, et ühe ropu sõnaga saab kiusata. Raamatukogu töötaja lasi mulle edasi öelda, et ma maksin raamatu laenamise eest liiga vähe raha. Mõtlesin vastata, et enda meelest maksin õige summa, miks just mind süüdlaseks tehakse. Raamatukogu töötaja tuli mult küsima, kas mina tellisin raamatu Sri Lanka kohta. Ühe teise Aasia riigi kohta olin tellinud. Vastasin, et mõtlesin küll, et võiks tellida rohkemate Aasia riikide kohta, aga ma ei mäleta, kas ma seda tegin. Ma lugesin enne Sri Lanka kohta artiklit, nii et võisin tellida.

0 vastukaja: