neljapäev, mai 12, 2016

Auhind ja köömned

Meenutasin, kuidas jagasin Tartu meistrivõistlustel punktidega teist-kolmandat kohta, algul sain teise koha, aga hiljem anti see Saluperele. Mainisin, et mulle jäid alles nii teise koha medal kui ka rahaline auhind. Peebo vastas, et võibolla ma peaksin selle raha Saluperele andma. Mina ütlesin, et aga malelehes juba kirjutati, et mulle jäi auhind alles. Ütlesin, et ma ei saa raha Saluperele maksta, sest ma ei mäleta, mis oli rahalise auhinna suurus.

*
Aias kasvas üks köömnetaim, aga ümberringi olid muud putked, millest osad võisid olla mürgised. Võtsin sellelt taimelt seemneid, mis oli minu mälu järgi köömen. Klaus tuli vastu ja küsisin talt, kas mul on peos köömned. Osad terad olid peos väga suured. Klaus hakkas uurima suuremaid. Ütlesin, et ei, köömned võivad olla väiksemad.

0 vastukaja: