reede, mai 13, 2016

Stopp-nupp

Mõtlesin, et pean oma mobiiltelefonil vist vajutama stopp-nuppu. Aga kui ma seda tegin, muutus number kehtetuks. Nüüd tuli meelde, et telefoni ostmisel oli poes hoiatatud, et ma seda nuppu ei vajutaks. Kuigi number oli kehtetu, sai aparaadiga veel mänge mängida. Panin mängu käima. Seal pidin püüdma veest välja haikala, kes tahtis mind samal ajal ära süia. Mängu ajal nuppe vajutada ma ka ei viitsinud. Siis valis Elisabet oma kodus minu telefoninumbri, mille peale number hakkas jälle kehtima. Elisabet oli kõige väiksem.

*
Läksin kooli riidehoidu, kus oli kaetud peolaud ja paljud istusid juba lauas. Läksin Jügen I-st mööda. Kui olime kandideerinud ülikooli, olin saanud kõigi kolme eriala eksamitel temast rohkem punkte, aga tema oli saanud kõrgemad kohad. Ta esitas mulle praegu ühe küsimuse. Ütlesin, et ma ei taha vastata. Jürgen ütles, et siis tema enam minuga kunagi ei räägi. Aga ma veel vastasin. Olin arvanud, et natsism huvitab ainult alaealisi, aga Jürgen ütles ka praegu: "Tore on olla nats." Vaba kohta ei olnud kuskil mujal kui tema kõrval, aga sinna ma istuda ei tohtinud. Istusin siiski.

0 vastukaja: