esmaspäev, oktoober 10, 2016

Õpetajate päev

Suundusin kirjandustundi. Olin vist eelmisest tunnist puudunud ja seetõttu ei teadnud, mis õppida oli. Olin sageli haige, kõige sagedamini tundusin puuduvat kirjanduse tundidest. Kirjandusõpetaja oli teistest õpetajatest emotsionaalsem, seetõttu pani ta umbes ühe heade asjade eest hindeid viiest nullini. Proovikirjandi olin saanud nulli, seetõttu mõtlesin, et eksamikirjandit ma kirjutama ei lähe, selleks ajaks ei lähe hirm üle. Kirjanditeemad olid kirjutatud tahvlile, aga mul oli halb nägemine ja nägin valesti. Nüüd üks õpetaja vaatas tahvlile ja ütles mulle, et sellist teemat vist ei olnud, millel mina kirjutasin. Seega oli halva hinde põhjus teemast mööda kirjutamine. Minu meelest kui kirjand oli muidu hea, siis oleks võinud panna parema hinde. Astusin klassiruumi. Õpetaja laua taga istusid klassivennad. Neil oli käes minu taskuarvuti ja see suitses, sest nad olid selle rikki ajanud. Täna oli õpetajate päev ja õpilased pidid õpetajatele tundi andma. Mind ei olnud tunni andjate hulka registreeritud, aga otsustasin, et jään siiski ka õpetaja laua taha istuma. Õpetajad saabusid tundi. Üks oli paljaste rindadega.

0 vastukaja: