pühapäev, november 20, 2016

Kodused jõulud

Minu rahataotlus oli tagasi lükatud, sest ma ei kirjutanud sirgete ridadega. Mulle oli saadetud paksude joontega paber, et ma selle kirjutades valgele paberile alla paneksin. Varem olin öelnud, et teist paberit ei ole mõtet alla panna, sest jooned ei paista paberist läbi. Aga selle paksude joontega paberi omad paistsid. Võisin selle alla panna, kuigi siis läksid reavahed suuremaks. Otsisin internetist informatsiooni, aga ei leidnud. Täna oli jõululaupäev ja toas oli kuusk. Mul oli kuuse kõrval kitsas. Läksin istusin peolauda, aknast kaugemasse otsa. Isa küsis, kas võrgus on ainult üks leht. Ma ei teadnud, kas ta mõtleb võrgulehekülge või võrguajalehte. Mõtlesin, et võiks vastata, et ühes keskkonnas on uut "Postimeest" ainult üks number, aga vanu "Olevikke" on võrgus palju. Pille ütles ühe lause ja mina hüüdsin ühe teisi parodeeriva lause. Mul oli veel Helinale tänane kiri saatmata, aga rahvast täis ruumis oli seda halb kirjutada. Läksin istusin kirjutuslaua taha. Mõtlesin, et võiksin öelda, et perekonda ühendab ainult see, et kõik on minu vastu. Ja mind hoiab siin kinni see, et mul on õigus. Aga kui ma seda ütleksin, siis saaksin veel pahandada. Ema läks kööki. Olin seal enne nõusid pesnud ja nüüd ema karjus, et kes kurat on nõud ära pannud. Isa pani muusika mängima. Olin tahtnud panna mängima oma muusikat, aga kaks muusikat oleksid üksteist segama hakanud. Mul oli küll võimalus oma muusikaga teise ruumi minna. Tõnu leidis arvuti või laualambi küljest ühe probleemi ja ütles oota.

0 vastukaja: