kolmapäev, november 01, 2017

Katkestusseis

Mängisin pikal maleturniiril. Kogusin 3 punkti 5 võimalikust. Mul läksid kõik turniirid hästi. Oli võimatu, et minu mängutugevuse juures halvasti läheks. Sellele turniirile pidi varsti järgnema teine pikk turniir. Mõtlesin, et sinna ma ei lähe. Siis mõtlesin, et võiks siiski minna. Kuigi kui ma mängin aastas 3 pikka  turniiri, kulub sellele 9 päeva ja jääb vähem aega tööd teha. Praegune turniir ei olnud veel lõppenud. Mul oli üks partii katkestatud. Ma ei hakanud katkestusseisu kodus analüüsima. Mõtlesin, et lähen mängima kohale ja siis vaatan, kas jätkan või alistun. Ainult et kui vastane tuleb ka mängu jätkama ja see kohe lõppeb, siis ei ole tal tegevust. Rei ütles, et ma kaotan järgmisel käigul viguri. Ma polnud kindel, kas tal on õigus. Võibolla pidin tõesti lipuga kahvli saama, aga võibolla ei saanudki kuningale tuld anda.

0 vastukaja: