laupäev, november 11, 2017

Korduv vastane

Olin teel koju. Minu trepikoja ees olid inimesed koertega. Ma kartsin trepikotta siseneda, sest üks koertest oli hiigelsuur. Mõtlesin, et kõnnin ringi ümber maja, selle ajaga on see koer läinud. Aga kui teiselt poolt maja uuesti oma trepikojale lähenesin, oli koer ikka veel seal. Läksin eelmise trepikoja ukseseina taha.

*
Mängisin malet. Vastasel tuli aevastus peale. Ta pühkis selleks ajaks nupud laua pealt kokku. Pärast aevastamist tahtis ta seisu uuesti peale panna, aga pani valesti. Ütlesin, et seis ei ole taastatav, males peab nupu asukoht väga täpne olema, laua segi löömine on kaotus. Siis pakkusin, et lepime viiki. Varem olin seda vastast võitnud. Mõtlesin, et peaks varasema mängu üleskirjutuse üles otsima ja vaatama, mis variandiga seda vastast võita sai. Aga võibolla oleks see mõjunud halvasti, sest kui ma oleks oodanud kiiret võitu, oleksin muutunud kärsituks.

0 vastukaja: