esmaspäev, aprill 05, 2021

Uutmoodi ristsõna

Vaatasin, et Ervini firma on hakanud avaldama lisaks paberristsõnadele ka elektroonilisi. Olin varem ka kuulnud, et sellised olemas on. Elektrooniline ristsõna oli ingliskeelne ja sellel olid ainult osad tähed sõnade ristumispunktid. Vaatasin seda paberit Ervini pool. Ervin ütles, et kõik külalised hakkavad seda paberit vaatama, aga ristsõnade koostamine toob vähe sisse. Mina ütlesin, et võõrkeelsete sõnadega on ristsõna koostamisel raskem ristumisi leida kui emakeelsetega. Lugesin Piiblit. Mõtlesin, et loen niisama läbi ja ei pane seda läbi saadud raamatute nimekirja. Siis sain aru, et see polegi Piibel, vaid Piibli ümberjutustus. Helmi kiitis, millises asendis mul riided on, aga mul olid need ainult kogemata selliseks läinud, kohendasin nad endisesse asendisse tagasi. Pidime hakkama Tartusse sõitma, aga väljas oli lumetorm. Ütlesin, et mul on ükskõik, millisesse Tartu punkti mind viiakse. Kui ma ainult Tartus olen, hakkan otse edasi kõndima, et koju jõuda. Kui selgub, et lähen vales suunas, siis keeran ümber.

0 vastukaja: