neljapäev, aprill 15, 2021

Ringiratast

"Loomingu Raamatukogude" kõigi numbrite kaantel oli varem pikka aega toodud katkendeid numbri sisust, aga enam ei toodud. Varem toodud katkendid olid olnud minu naise kohta, aga nüüd teati, et paremat naist ma nagunii ei saa.

*
Vaasis oli hundinuiasid, aga tundus, et need ei ole enam minu omad. Minu omad võisid olla ära visatud, sest need võisid olla pudenema hakanud. Ma mäletasin ühest varasemast aastast, et siis hakkasid hundinuiad talvel pudenema.

*
Saatsin listi kirju, aga hakati nurisema, et need kirjad olevat listi teemast mööda. Ma ei teinud neist märkustest välja ning jätkasin kirjade saatmist, sest minu arvates oli kultuur ajaloo teema. Hakkasin toas ümber mööbli ringe roomama ja lapsed jooksid sama teed. Laste jaoks oli see mäng lõbus.

0 vastukaja: