teisipäev, aprill 06, 2021

Vanad asjad kaasas

Saksa keele tunnis pidi tegema harjutust, mida olime varasemas klassis juba teinud. Ütlesin, et mul on varasema klassi paber harjutuse vastustega kaasas. Need, kes praegu vastasid, mõtlesid uuesti. Tunni lõpul ütlesin, et mul pole aega korralikult õppida, sest ma tõlgin saksakeelset raamatut. Saksa keele õpetaja oli klassiruumist juba lahkunud, kui hakkasin päevikusse kirjutama õpetaja antud kodust tööd. Õpetaja Kalme vaatas, mida ma teen. Kirjutasin reede peale, aga Kalme pani tähele, et nädalapäev ja kuupäev ei klapi omavahel. Seletasin, et see on ühe varasema klassi päevik. Lisaks märkasin, et tunnid ei ole päevikusse kantud õpilase, vaid saksa keele õpetaja seisukohalt.

*
Sisenesime ühte trepikotta, et trepist üles minna. Mul läks ukse avamisel lund suhu. Jäi üle loota, et selle sees ei ole koroonapisikuid.

0 vastukaja: