laupäev, aprill 17, 2021

Turniiri lõpetamine

Lõppes maleturniir. Tahtsin koos Abramiga vaadata uuesti meievahelist viimase vooru partiid. Abram ütles, et ta on väsinud. Hakkasime juba vaatama, aga kui Abram nägi protokollist, kui suur on käikude arv, ütles ta, et siis ta küll ei vaata. Mul oli läinud kõigis partiides käikude arv suureks, see oli minu stiilile iseloomulik. Teised olid mänginud lühemaid partiisid. Karba tegeles autasustamisega. Ma ei pannud kohe tähele, kui ta minu nime hüüdis. Küsisin üle, mitmenda koha ma sain. Paberit vaadates tundus vahepeal juba, et minu koht ei olegi kõrge, aga siis nägin, et ma eksisin.

*
Lasime ühte tuppa vett. Aga siis tegin ettepaneku, et me selle praegu katkestaksime, sest vana vesi ei kuiva ära. Eemal lauas üks tüdruk rääkis rõõmsa häälega, et tal on verevähk. Teine tüdruk küsis, milles see seisneb. Esimene vastas, et haigus tekib silmas ja hakkab ülejäänud organismile survet avaldama.

0 vastukaja: