esmaspäev, aprill 26, 2021

Treening ja mäng

Reedel ja laupäeval vaatasin kahe päevaga läbi ühe Kerese partii, mõeldes igal käigul viis mõtet. Reedel olin otse enne seda tõlkinud Ungari ajalehte, pärast seda avanes maleraamat ka kohast, kus Keres mängis ungarlasega. Ungarlane pakkus minu meelest natuke kahtlaselt etturite nõrgestamist, aga Keres ei võtnud seda vastu. Ungarlase eesmärk võis olla vankrile liini vabaks saamine või lippude vahetus Kerese võiduvõimaluste vähendamiseks. Mängu hilisemas faasis pakkus ungarlane uuesti etturite nõrgestust. Nüüd võttis Keres selle vastu, ungarlane ei suutnud nõrgestatud ettureid kaitsta ja alistus.

Täna läksin Vint.ee-sse ja võitsin kõik kolm välkpartiid. Teisest partiist jäi meelde kombinatsioon, kus lõin käiguga Oc6:g2 etturi, vastane vastas Kg1:g2, aga nüüd oli mul c-liin kahele raskele vigurile vaba ja võtsin väljalt c4 oda tagasi, jäädes enametturiga. Kolmandas mängus sama vastane sai algul enametturi, aga mäng pöördus minu kasuks. Esimese mängu vastane oli erinev. Pärast kolmandat mängu oli mul reiting 1885, mis peaks olema minu selle klubi rekord.

0 vastukaja: