kolmapäev, aprill 14, 2021

Võistlustest lehtedes

Ajalehes kirjutati Tartu malemeistrivõistlustest. Mina polnud neil osalenud. Ütlesin, et kui mängimise ajal pildistatakse, siis see segab mängimist, fotograaf valib tükk aega kaadrit. Samadest võistlustest kirjutati ka ühes teises Tartu lehes. Küsisin, millal on varem juhtunud, et Tartu meistrivõistlustest kirjutatakse tervelt kahes lehes. Aga tavaliselt ma lugesin "Postimeest", täna vaatasin kahte muud lehte. Meil oli külalisi. Üks külas olev tüdruk küsis lauamängude kohta. Ütlesin, et ühte neist mängudest ma oskan. Tüdruk ütles, et talle meeldib teine mäng. Kaks tüdrukut ütlesid, et peaks hakkama koju minema. Nad võibolla ootasid, et ma paluksin, et nad ei läheks, aga seda ma ei teinud.

*
Läksin naaberhoovi. Panin raadio pikendusjuhtme rõdu alla kontakti ja hakkasin kõndima raadioaparaadiga järgmise maja juurde, et seal raadio mängima panna. Vaatasin, et raadiot kuulata ei saagi, sest vihma sajab. Otsustasin minna tuppa tagasi. Toas ei tohtinud ka aparaati mängima panna, enne kui ta ära kuivab.

*
Meile saabus külaline. Tundus, et mul jäi täna hommikusöök söömata, aga kindlalt ei mäletanud.

0 vastukaja: