esmaspäev, aprill 19, 2021

Hambaravi ja male

Vaatasin hambaarstide reklaami. Hambaarstina töötas nüüd ka Karba, aga üldiselt oli arstide arv seoses koroonaga vähenenud. Arstid ütlesid reklaamis, mis on nende lemmiktoit. Nad sõid vähe. Toitude nimed mulle palju ei öelnud, sest need olid enamasti võõrkeelsed. Arvatavasti arstid ei söönudki neid toite pidevalt, vaid olid üks kord proovinud. Lõppes maleturniir ja algas autasustamine. Läksin mängusaali ja istusin selle tagumisse otsa külgseina äärde. Panin tähele, et Krister on minuga sarnases poosis. Mõtlesin, et võibolla saan auhinna, sest mul oli võiduprotsent suur ja lisaks ma viimases voorus võitsin. Alati, kui ma auhinna sain, olin mängust väsinud ja hoidsin saali tagumisse otsa. Nüüd olime väiksemas toas. Mõtlesin, et ma olen teistest inimestest lõbusam. Aga ma ei tohi lõbusust teeselda, vaid pean seda olema loomulikult.

0 vastukaja: