reede, aprill 23, 2021

Liivamale

Alustasime maleturniiri vooru. Mängisime malet liivaga. Võibolla ma sattusin esimese käiguga kaotusseisu, sest tegin tunneli lahti ja vastane sihtis sellest sisse. Aga ei teadnud veel, kuidas mäng edasi läheb. Oli komme, et vilja ei külvata käigu ava ette, vaid kaugemale teises suunas.

*
Kass oli maleturniiri kohtunik. Läksin tema laua juurde. Vahepeal käisin teisest ruumist enda käega kirjutatud mängijate nimekirja toomas. Kass sai mu käekirjast aru, aga ütles kirjutatu põhjal, et ma olen asjadest valesti aru saanud.

*
Ma ei tahtnud käsi määrida, seetõttu ma ei asetanud oma elektronkella riiuli peale, vaid viskasin sinna. Pärast seda vaatasin, et kell läks viskamisest katki. Ta ei näidanud enam kellaaega, vaid vilksatasid ainult numbrikatked, lisaks oli üks vedru otsapidi kella seest välja tulnud.

0 vastukaja: