teisipäev, oktoober 24, 2023

Foto foto järel

Panin laua peale hulga raamatuid nelinurga kujuliselt, et neist ühine foto teha. Tegin ka muid fotosid. Isa tuli minu tuppa ja hakkas akent pesema. Ütlesin, et kui ei uuri, siis ei märka, et aken vajab pesemist. Isa naeris. Praegu oli küll näha, et aknaklaas on rasvane. Tegin hulga fotosid. Mõtlesin, et ma eksisin, kui mõtlesin varem, et pildistamine on ainult üks hetk, kui teha filmipikkune fotoseeria, siis võtab see palju aega. Vaatasin, kas pildistada seina pealt K. Ehini lilli. Sellele rääkis vastu, et need olid tolmuga segatud. Sain teada, et K. Ehin töötab lasteaiakasvatajana. Siis ei tundunud mina talle võibolla lapse sarnane. Endale tundusin. Ema tuli sööma kutsuma. Avaldasin sellega rahulolematust, sest mul ei olnud kõik veel õpitud. Tänane eksam oli magistrieksam, sellele ei saanud nii minna, et osa asju on õppimata, seetõttu ei tahtnud ma söömisele aega kulutada.

0 vastukaja: