Täna pildistasin suuri kabenuppe. Vanaema ja vanaisa õuel olid kunagi mingid puujublakad, minu isal tuli mõte, et need saab võtta kasutusele kabenuppudena. Ta tõi neid sobiva arvu koju ja värvis pooled tušiga mustaks. Oleme neid siiski kasutanud rohkem ehitusklotsidena.
Vist vanaisa õpetas mängu jänes ja koerad. Võetakse üks valge nupp jäneseks ja neli musta nuppu koerteks. Nad liiguvad kabekäikudega üksteisele vastu. Kui ma ei eksi, siis jänes võib käia nii edasi kui ka tagasi ja koerad ainult edasi. Jänese eesmärk on koerte rivi vahelt läbi pääseda ja koerte eesmärk panna jänes patiseisu. Piltidel on proovimängu alg- ja lõppseis.
Tänane malepartii lõppes jälle arvuti võiduga, aga analüüsisin selle jälle inimese võiduks. Capablanca arvas, et kaotusest õpib rohkem kui võidust. Mõnel mängijal on küll kaotused mänguisu ära võtnud. Tänane mängujärgne analüüs oli selline:
Etteantud käigud:
1. e4 e6
arvuti - inimene
Analüüs käikude tagasivõtmisega.
2. d4 d5 3. Rc3 Ob4 4. e5 Re7 5. Og5 c5 6. dc Oc3+ 7. bc La5 8. Ld3 Lc5 9. Ld4 Lc7 10. Rf3 Rbc6 11. Ob5 Od7 12. Lc5 Ld8 13. Vb1 h6 14. Oe7 Re7 15. Od3 Oc6 16. 0-0 0-0 17. Lb4 b6 18. Lf4 Vc8 19. Vfd1 Ob7 20. La4 Rc6 21. c4 Ra5 22. cd Od5 23. Oa6 Vc3 24. Vd3 Lc7 25. Vc3 Lc3 26. Rd4 Oc4 27. Re2 Oe2 28. Oe2 Le5 29. Lb5 Lb5 30. Vb5 Vc8 31. Od3 Kf8 32. h4 Ke7 33. g4 f6 34. h5 e5 35. Kg2 Rc4 36. Kf3 Rd6 37. Vb3 e4+ 38. Oe4 Re4 39. Ve3 Kf7 40. Ve4 Vc2 41. a4 a5 42. Ve2 Ve2 43. Ke2 Ke6 44. Kd3 Kd5 45. f4 Kc5 46. Ke4 b5 47. ab a4 48. b6 Kb6 49. Kd4 Kb5 50. Kc3 Kc5 51. Kd3 Kb4 52. Kd2 Kb3 ja valge sai 82. käigul mati.
0 vastukaja:
Postita kommentaar