teisipäev, oktoober 17, 2023

Varakult valmis

Õppisin eksamiks. Viimane loeng ei olnud veel toimunud, aga ma valmistusin eksamiks juba varakult. Kordasin ka juba varem toimunud loengukursuse materjali. Praegu läheneva eksami materjalide konspektis ei olnud ma kõike üles kirjutanud. Õppejõud võis seda loengus märganud olla ja küsida mult eksamil just neid asju, mida mul kirjas polnud. Aga oli loota, et ta neid ei küsi, sest tavaliselt küsiti tähtsamaid asju. Mõni õppejõud võis küll küsida just ka vähemtähtsaid. Ütlesin emale, et asume teele. Ema vastas, et juba, tema meelest oli veel aega.

*
Kerisin makilinti. Märkasin, et olin kogemata vajutanud lindistamise nuppu. Mõtlesin, et võibolla siiski lindistamist ei toimunud, sest teine makilint oli paigal. Kontrollimiseks kuulasin keritud linti. Selgus, et varem lindil olnud heli oli alles, aga sellele olid lisandunud plõksatused nendes kohtades, kus ma nuppu vajutasin.

0 vastukaja: