Oli lõppenud arhiivinduse loeng. Nüüd vaatasin, et õppejõud läheb klassiruumi tagasi, et loenguga jätkata. Läksin tema järel. Klassiruumis otsisin kohta, kuhu istuda. Leidsin ühe vaba tooli ruumi keskelt ja istusin sinna. Õppejõud tõi loengus näiteid üliõpilastööde kohta. Pärast loengut hakkasin oma sahtlis olevaid asju ümber sorteerima. Selle aine ehk keemia vihikud panin ühte virna, teiste õppeainete vihikud teise virna, vaba aja vihikud kolmandasse. Keemia vihikuid oli uskumatult palju – rohkem kui kõigil teistel õppeainetel kokku. Varem olid mul vihikud olnud sorteeritud paksuse järgi, aga nüüd sorteerisin sisu järgi. Mõne katkise paberi viskasin ära. Leidsin tüki paberist, mille teise tüki ma olin juba ära visanud. Viskasin ära tühje või peaaegu tühje pastakaid. Ühest pastakast proovisin, et see teeb veel natuke aega joont, selle jätsin alles.
neljapäev, veebruar 20, 2025
Tellimine:
Postituse kommentaarid (Atom)
0 vastukaja:
Postita kommentaar