kolmapäev, september 11, 2013

Diivanil uduse laua taga

Vend pani taskumalelauale nuppe peale. Ta ütles, et ta ei ole kunagi oma kuningannaga rahul olnud. Ta nimetas lippu kuningannaks. Ütlesin, et sellist nuppu ei tohi kasutada, vaid peab olema selline nagu kuningas. Lipp oli riide sisse torgatav, aga kuningaga ainult suruti riiet. Siis vaatasin, et kuningas läheb ka natuke riide sisse. Üks vanker oli puudu. Teine vend küsis enne toast väljumist, kas seda riiuli peal ei olnud. Leidsingi selle riiuli pealt. Toast lahkunud vend oli seda teadnud, aga polnud nuppu teiste juurde pannud.

*
Maleklubisse tulid mõned klassikaaslased. Kunagi olin öelnud, ma olen oma klassis males tugevuselt teine. Aga ma olin kõigile klassikaaslastele, kellega ma olin mänginud, kaotanud, seetõttu arvasin nüüd, et olen kõige nõrgem, kuna meil oli tarkade inimeste klass. Üks tüdruk küsis K. Sandrilt, kas võib kohtunikuks hakata. Ta polnud kunagi varem olnud. Loeti ette, kes kellega mängib. Mina pidin mängima esimesel laual. Küsisin, kus esimene laud on. Selgus, et seesama diivan, mille peal ma istusin. Pidin mängima ühe tüdrukuga. Ütlesin, et sellel laual ei saa aru, kus on väljade piirid. Teistel laudadel sai. Alustasin käiguga e4. Vastane käis pikalt a-etturiga. Ta oli vist kodus just õppinud Hispaania avangu neid variante, mida ei ole soovitav mängida, ja seetõttu mängis just sellist. Ütlesin talle, et etturiga üle kahe ruudu korraga käia ei saa, sest ta oli käinud kolm. Ta oli protokolli kirjutanud varasema käiguna Rf6, aga polnud seda teinud.

0 vastukaja: